11 lutego 2025

Ankieta – monitoring realizacji w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina, obowiązku wynikającego z art. 106a ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe

Szanowni Państwo,
Prezydenci i Burmistrzowie Miast,
Wójtowie Gmin
województwa warmińsko-mazurskiego

W związku z pismem Ministerstwa Edukacji Narodowej zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej realizacji w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina, obowiązku wynikającego z art. 106a ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn.zm.).

Ankietę prosimy wypełnić w terminie do 21 lutego 2025 r. (tj. piątek) do godz. 15.30.

Ankieta dostępna jest na platformie Komunikator Kuratorium Oświaty w Olsztynie Adres komunikatora: http://komunikator.ko.olsztyn.pl/ W przypadku zagubienia lub nieposiadania hasła dostępowego do Platformy poniżej prezentujemy sposób logowania:

adres komunikatora: http://komunikator.ko.olsztyn.pl/
login: należy wpisać adres e-mail gminy wpisany do SIO,
hasło: należy wpisać siedmiocyfrowy teryt (kod) gminy.

Jeżeli powyższe dane będą prawidłowe, zostaną Państwo poproszeni o utworzenie nowego hasła i
powtórzenie nowego (własnego) hasła. W przypadku, gdyby wyżej wskazany sposób logowania nie sprawdził się, problem należy zgłosić na adres: sdrozda@ko.olsztyn.pl (w treści maila należy wskazać: adres e-mail gminy oraz kod terytorialny).