Prezydenci i Burmistrzowie Miast,
Wójtowie Gmin
Szanowni Państwo,
przypominam, że zgodnie z § 4 umowy w sprawie przekazania środków finansowych w formie dotacji celowej na realizację zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” organy prowadzące szkoły, które otrzymały wsparcie finansowe, w terminie do dnia 15 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu) zobowiązane są do przekazania Warmińsko-Mazurskiemu Kuratorowi Oświaty, działającemu w imieniu Wojewody Warmińsko-Mazurskiego rozliczenia z wykorzystania dotacji według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy.
Do rozliczenia dotacji, o którym mowa powyżej dołącza się:
- zestawienie ilościowo-wartościowe wydatków dokonanych w ramach udzielonego wsparcia finansowego, z wyszczególnieniem wkładu własnego organu prowadzącego sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy;
- dowody poniesienia wydatków, tj. kopie faktur/dokumentów księgowych lub innych dokumentów uzupełniających o wartości dowodowej równoważnej fakturom, do wysokości całkowitego kosztu realizacji zadania.
Rozliczenie z wykorzystania dotacji wraz z wymaganymi załącznikami, przygotowane przez organ prowadzący należy przekazać w jednej, z niżej wymienionych form:
- przesłać na adres: Kuratorium Oświaty w Olsztynie, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn;
- przesłać za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP na skrzynkę podawczą Kuratorium Oświaty w Olsztynie;
- złożyć osobiście w Kuratorium Oświaty w Olsztynie, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 7/9, pok. 382 (sekretariat) 10-575 Olsztyn.
Proszę o przesłanie wersji elektronicznej (edytowalnej) rozliczenia z wykorzystania dotacji i zestawienia wydatków dokonanych w ramach udzielonego wsparcia finansowego (tj. zał. nr 2 i 3) na adres e-mail: zasadam@ko.olsztyn.pl
Kontakt:
Marzena Zasada, e-mail: zasadam@ko.olsztyn.pl, tel. 89 52 32 300.
Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty
Jolanta Weronika Skrzypczyńska
Załączniki: