Szanowni Państwo
Starostowie Powiatów,
Prezydenci i Burmistrzowie Miast,
Wójtowie Gmin,
Prezesi Stowarzyszeń i Fundacji
Przypominamy o konieczności dokonania szczegółowego rozliczenia finansowego dotacji udzielonej z budżetu państwa w 2024 roku w związku z realizacją Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2020-2024 – „AKTYWNA TABLICA”. Rozliczenie finansowe należy złożyć do 15 stycznia 2025 r.
Dotację należy rozliczyć według wzoru (pliki do pobrania):
1. Załącznik 2. – Rozliczenie dotacji wg rozdziałów – Aktywna tablica,
2. Załącznik 3. – Zestawienie wydatków poniesionych na zakup sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii,
3. Załącznik 4. – Oświadczenie.
Ponadto proszę o dołączenie:
1. Kserokopii faktur za zakupione pomoce dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy,
2. Kserokopii faktur za zakupiony sprzęt komputerowy (wkład własny rzeczowy),
3. Potwierdzenia dokonanej zapłaty (potwierdzenie przelewu bankowego itp.).
4. Potwierdzenia dokonanego zwrotu (potwierdzenie przelewu bankowego).
Uwaga:
Proszę zwrócić szczególną uwagę by informacje zawarte w rozliczeniu były zgodne z umową oraz wnioskiem dyrektora szkoły.
Faktury muszą być opisane w sposób trwały i opieczętowane przez dyrektora szkoły lub osobę reprezentującą organ prowadzący. Każdą stronę kserowanego dokumentu tj. faktury, potwierdzenia dokonanej zapłaty itp. należy potwierdzić za zgodność z oryginałem.
W przypadku niewykorzystania pełnych kwot dotacji należy podać szczegółowe uzasadnienie przyczyn jej niewydatkowania. Kwotę niewykorzystanej dotacji należy zwrócić do 15 stycznia 2025 r. na numer konta wskazany w umowie. W tytule przelewu wraz z nazwą dotacji należy podać rozdział oraz paragraf klasyfikacji budżetowej.
Rozliczenie z wykorzystania dotacji przygotowane przez organ prowadzący należy przekazać w jednej, z niżej wymienionych form:
• przesłać za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP na skrzynkę podawczą Kuratorium Oświaty w Olsztynie (preferowane);
• przesłać na adres:
Kuratorium Oświaty w Olsztynie, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn;
• złożyć osobiście w Kuratorium Oświaty w Olsztynie, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 7/9, pok. 382 (sekretariat) 10-575 Olsztyn.
Telefon do kontaktu:
Mateusz Marcinek 89 52 32 383. (jednostki samorządu terytorialnego)
Adres email: mmarcinek@ko.olsztyn.pl
Malwina Kamińska 89 52 32 559 (stowarzyszenia, fundacje, osoby fizyczne i prawne)
Adres email: mkaminska@ko.olsztyn.pl