Beneficjenci
Rządowego programu „Aktywna tablica”
edycja 2022
Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z umową w sprawie udzielenia wsparcia finansowego w formie dotacji celowej na realizację zadania w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica”, Beneficjenci zobowiązani są do przedłożenia w terminie do dnia 15 września 2023 r. (decyduje data wpływu) sprawozdanie z realizacji Programu (w formie papierowej i elektronicznej). Sprawozdawczy obowiązek następuje w roku następującym po roku udzielenia wsparcia finansowego.
Podstawa prawna:
– Rozporządzenie Rady Ministrów z 23 października 2020 w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 – „Aktywna tablica”:
https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2020/pozycja/1883
– Rozporządzenie Rady Ministrów z 27 sierpnia 2021 zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 – „Aktywna tablica”: https://dziennikustaw.gov.pl/DU/rok/2021/pozycja/1602
Termin, forma i miejsce składania sprawozdań:
– Dyrektor szkoły/SOSW w terminie do 31 sierpnia 2023 r. (decyduje data wpływu) przekazuje do organu prowadzącego sprawozdanie:
„Dyrektor_szkoły_sprawozdanie_z_realizacji_Programu_Aktywna_tablica_2022”
– Organ prowadzący w terminie do 15 września 2023 r.:
- weryfikuje sprawozdania dyrektorów szkół pod względem prawidłowości i kompletności danych,
- przekazuje do Kuratorium Oświaty w Olsztynie (decyduje data wpływu) sprawozdanie:
- Organ_prowadzący_sprawozdanie_z_realizacji_Programu_Aktywna_tablica_2022
- Organ_prowadzący_załączniki_sprawozdanie_merytoryczne_i_finansowe_z_realizacji-Programu_Aktywna_tablica-2022 (załączniki nr 1 – 6 – zob. poszczególne arkusze excela).
Formy przesłania sprawozdania:
– poczta tradycyjna na adres: Kuratorium Oświaty w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-959 Olsztyn – z dopiskiem na kopercie: Sprawozdanie – Rządowy program „Aktywna tablica 2022”;
– za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP na skrzynkę podawczą Kuratorium Oświaty w Olsztynie;
– osobiście w sekretariacie Kuratorium Oświaty w Olsztynie z dopiskiem na kopercie: „Sprawozdanie – Rządowy program „Aktywna tablica 2022”.
Uwaga:
- Wszystkie dokumenty muszą być podpisane i opieczętowane przez upoważnione osoby. Należy zwrócić uwagę na właściwą reprezentację organu przy podpisywaniu sprawozdania (dokumenty wysyłane poprzez platformę ePUAP muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym).
- Organ prowadzący przesyła obowiązkowo wersję elektroniczną „Sprawozdania dyrektora szkoły” oraz „Sprawozdanie organu prowadzącego szkołę” (edytowalne pliki Word i Excel) na adres mailowy: aktywnatablica@ ko.olsztyn.pl
- Elektroniczna wersja ww. sprawozdań nie musi być podpisana; przesłanie edytowalnych sprawozdań na wskazany adres mailowy odbywa się niezależnie od złożenia dokumentów w Kuratorium Oświaty w Olsztynie.
Wzory aktualnych sprawozdań za 2022 r. do pobrania:
Kontakt:
Dariusz Człapiński
Zastępca Dyrektora Wydziału Kształcenia, Wychowania i Opieki Kuratorium Oświaty w Olsztynie
Wojewódzki koordynator ds. innowacji w edukacji
tel. 89 52 32 533; e-mail: dczlapinski@ko.olsztyn.pl